wtorek, 16 lutego 2016

Cześć!

Jestem Zu.

Lubię stokrotki, biedronki, truskawki, kwiaty we włosach, tęcze na niebie, taniec w deszczu, łapacze snów, rękodzieło, czarną herbatę, listy, książki, dramaty filmowe, luźne piżamy i harmonię w muzyce.



Witam Cię!

Na tym blogu znajdziesz wszystko co mnie uszczęśliwia. 
Postanowiłam, że za każdym razem, kiedy trafię na jakiś produkt, miejsce, film czy osobę, która sprawia mi radość lub mi się podoba, będę to tu pokazywać.
Może będzie to jakaś czynność lub umiejętność.
Może kanał czy film na youtube.
Może książka.
Albo kosmetyk.
Zobaczymy.

Przeżyjmy tę przygodę razem!



Dlaczego tutaj jestem?

Chcę dawać innym radość. 
Chcę pokazywać to, co jest warte pokazania.
Chcę polecać.
Aby każdy mógł czerpać z życia jak najwięcej.



Tak więc zapraszam Was do przeżywania ze mną miłych rzeczy.

Całusy!

Zu



Wszystkie zdjęcia zaczerpnęłam ze strony pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz